הרפתקאות, חברה, ייזמות, אינטרנט, פוליטיקה, הורות ובקיצור החיים שלי - בלוג אישי

עוד מחשבות לפני שבוחרים

שמעתי הבוקר ברדיו על מישהו שמתלבט בין בנט ללפיד. באמת שאני לא מבין את האנשים האלה. אנחנו צריכים לחזק את הדמוקרטיה בישראל, לחזק את חופש הדיבור, חופש הבעת דיעה. לחזק את קבוצות המיעוט. לחזק את כוחה של הכנסת מול הממשלה, לחזק את הפלורליזם. הצבעה למי שלא תומך בדברים האלה היא הצבעה לסוף מדינת ישראל כפי שאנו מכירים אותה היום. גם אם הוא שירת בסיירת מטכ"ל ועשה אקזיט בהיי-טק.

בעיני ההתלבטות היחידה היא בין מרצ לארץחדשה. מרצ היא מפלגה שאני מסכים עם 95% ממעשיה/דיעותיה. ארץחדשה דומה לה מאוד בעמדות אבל מביאה משהו חדש ולוחמני יותר (כך נראה לי) לכנסת. את מרצ "לא סופרים" לא מפחדים ממנה. מאלדד יניב כן מפחדים. את ארץ חדשה כולם ניסו להסתיר ועכשיו כולם תוקפים. לדעתי זה משום שהם מפחדים ממנה. ארץחדשה תפעל אחרת, היא תעשה דברים שעוד לא נראו כאן. המון אנשים אומרים, אני רוצה את ארץחדשה בכנסת אבל לא אצביע לה. אז אני מציע לכל מי שרוצה את ארץחדשה בכנסת שיצביע ז' ויעזור להכניס אותה לכנסת. מרצ עוברת את אחוז החסימה וללא ספק עוד 50000 קולות יכולים להגדיל אותה מאוד. אבל צריך לזכור שמצביעי ארץחדשה לא באו כולם ממרצ ולא יחזרו אליה. אולי רק חלקם הקטן, רוב מצביעי ארץחדשה הם כאלה שלא חשבו להצביע כלל או שזלגו מלפיד, התנועה, ליכוד ועבודה. בעיקרון אני אומר למי שבטוח בהצבעתו למרצ לך על זה – זה טוב. למי שלא רוצה מרצ אני אומר תצביע ארץחדשה הם יעשו כאן מלחמה לטובתנו שעוד לא נראתה במחוזותנו.

מה אני אצביע? אני אצביע ארץחדשה אני רוצה אותם בכנסת.

בכל מקרה תלכו עם הלב שלכם, ולא עם אסטרטגיה. ציפי לבני בבחירות הקודמות הביאה 29 מנדטים של אסטרטגיה, יותר מהליכוד של ביבי! הם לא עשו כלום. כי זו הייתה אסטרטגיה בלי לב, בלי רגש. לא היה שם Pasion. אני אומר תנו אנרגיות של אהבה למפלגה שלכם והיא תעביר אותם הלאה. והעיקר בלי פחד והרבה אומץ ואהבה.

 

אהבתם? שתפו!